Hey ho! Lets go!

Hej vänner & bekanta :)
Idag är jag lite bakis, men det är inte så farligt som det brukar och kan vara för mej då jag ligger och kramar holken i ett antal timmar :P Idag är jag bara lite slö. Det blev ju rätt sent igår om man säger så!
Det hela var inte ens planerat. Jag hade tänkt mej en lugn och skön hemmakväll eller bio. Men det var dom dära två nötterna som tvinga Mikaela att vara med på ölspel när hon egentligen bara skulle hälsa på, på en kopp kaffe :P sen kommer hon hem vid sex sju och är full. Då vill hon dricka. så vid åtta var väl Jonna här och vid halv tio åker vi taxi, då skulle vi till Donken, men allt skulle ju krångla, ingen minibank någonstans funkade. så vi åkte taxi gaaaanska länge, och dyrt blev det :P
Efter Donken gick vi till Qadiz, drack öl på den billga timmen :P efter ett tag rammla Wissam, emmie och deras arbetskompisar som hade vart och kollat på The prodigy. Vid ett tiden drog vi vidare till The villa dit även Jonnas roomies kom, Nicklas, Rasmus och Markus. Där dansade vi och drack till fyra, för att sedan gå den "korta" vägen hem till wissam för en lite efterfest. Så vid sju vart jag hemma, då låg jag i sängen med draperiet fördraget(!?) och åt mackor med slutna ögon :P Skrev lite pinsamheter på facebook, som jag raderade direkt när jag vaknade :P
Hahaha, Jonna var så full. har aldrig sett henne sån. så skoj :) Först stod hon typ o sov, för att sedan skrämma skiten ur mej genom att hoppa upp på min rygg eller axlar eller ben :P
Nämen, det var skitskoj igår. lite oplanerat men skoj :)

Nu ska jag lägga mej( eh jag ligger redan) och kolla på en rulle, det blir The ugly truth.

Bilder från gårdagen såklart :)





Till Jonna & Mikaela, Gissa vart jag är ?


Skepp & Hoj Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0