Hej hej hallå!

Lyckoruset bara susar genom kroppen på mej! jag trodde inte att jag skulle kunna bli såhär lycklig för att få åka hem till lilla trollhättan igen som inte alls har lika mycket att ge som Oslo, fast den har sin charm och mina vänner. Jag tycker att tiden går alldeles för sakta, tur att jag har min bästa vän benny med mej. så att jag kan skriva på bloggen, kolla på Gossip girl och lyssna på musik. har även en massa götta med mej som jag tog från jobbet förut.
Gubben uppe i molnen var på min sida idag. han var nästan lite för snäll. eftersom att jag var hysteriskt nervös för att åka t-banan fick jag gå 14.45 från jobbet. T-banan var en baggis. fick vänta en minut som tre hållplatser och sen framme. så när klockan var 15.00 stod jag på bussterminalen och skratta åt mej själv för att jag hade varit så töntig. 45 minuter tidig. men jag gillar att inte stressa. det är jag och jennie, mikaela är en kategori för sig själv.
jag har även packat med mej hela mitt liv. en alldeles för stor resväska med nästan alla kläder jag äger. Jag vill ju komma tillbaka och se bra ut ;) höhö.
jaja, nu ska jag väl se på ett till avsnitt av GG och sen antar jag att jag kommer att anlända.
ska be ännu en bön om att lisa inte har glömt av mej. Det hade ju vart förjävla kul om hon hade gjort det.
Jag återkommer om mer info om min weekend!
Kyss Jonna

Dagens låt: The undertones - Teenage Kicks


Måste ha cola på bussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0