God kväll!

Sitter nu i mitt rum mätt som en plätt och lyssnar lite på musik. När jag kom hem från jobbet var jag förjävla hungrig men inte sugen på något så tillslut fick det blir lite pasta med pastasås, som vanligt när jag ska laga mat.
När jag stod där och rörde om i såsen tänkte jag för mej själv att imorgon ska jag banne mej gå bort till coop och handla riktig mat. Kyckling sallad får det bli.
Imorgon öppnar Monki här i Oslo på bokstaveien för att vara exakt. Vad glad jag blev igår när jag gick förbi den blivande affären och såg alla skyltar. Så direkt efter jobbet ska jag kuta dit för att inhandla något nytt.
Hade lite tid över förut innan jobbet så den spenderade jag genom att titta runt efter en nyårsklänning men misslyckades stort. Kom på mej själv med att stå på smyckes avdelningen på HM och hålla i tre olika halsband.
Men där vann ängeln på högeraxeln över djävulen på vänsteraxeln, inga mer smycken denna månaden.
Nu ska jag ta på mej mjukisbyxorna och krypa ner under täcket.
hej på er!
Jonna

Dagens låt: Jackson 5 - I´ll be there

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0