Galet!

Vilken kväll! Jag finner inga ord. Eller jo ett ord, Strippklubb..
Igår blev alltså ingen lugn kväll för mej tvärtom. vi hade fest hemma igår med en massa människor. Jag, full som en kastrull var bjuden på en annan fest. så dit traskade jag iväg en stund. När jag kom tillbaka var det fullt hus och alla var fulla och goa. kl 01.30 ca, drog halva ligan inklusive mej iväg på strippklubb. Det var det fräckaste jag har vart med om på länge. Vilka moves tjejerna hade! helt nakna mot stången och kort kort överallt! och där satt jag och gapade med öppen mun. Näh det var fräckt.
Mindre fräckt idag dock, jag mår väl sisådär.
Nu ska jag titta på en rulle!
Jonna

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha...ja jag säger då det älskade lillasyrra! Du e allt bra djävla underbart söt ibland du :p

2009-11-29 @ 16:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0