Fredag - Leka Vuxen

Kära medarbetare, ni ska bara veta hur vuxna vi var igår. Jag, Lisa, Simon och Offe skulle gå på filmfestival i Uddevalla. Fast innan filmen gick vi till ett sofistikerat ställe och drack varsin öl.
 Filmen hette Flickan och visade sig vara den mörkaste och mest tragiska film jag sett. men vilka bilder! höhö
Efter filmen tog vi bilen tillbaka till Trollhättan, satte oss på Strandgatan och tog en till öl och bara pratade. när strandgatan stängde åkte vi hem till offe för att kolla på film men olyckligtvis så somnade allihopa i hans säng.
Vi pratade lite om det på kvällen att det såg ut som att vi var på pardejt och att vi hade varit tillsammans i hundra år. Men en väldigt mysig och trevlig kväll blev det. så tack för det vänner.
Idag ska jag hem till mina systrar på familjemiddag och sedan ska vi ut idag igen.
Återkommer om det.
//Jonna


Vad är det här om?!






Sallad är till för kaniner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0