Familjebesøk

Har precis tryckt i mej en pizzabolle och lite litago sjokolademelk i væntan på att klockan ska bli halv åtta så att jag kan få bege mej ivæg till bussterminalen før att plocka uppp min underbara mamma och vapendragare till syster som ska komma och hælsa på mej denna helgen. åh vad glad jag blev nær mamma ringde och sa att dom skulle komma, det var ju næstan två månader sen som jag såg dom små liven sisst. 
Hatten av før Mikaela som jusst nu ær och provfilmar før en reklamfilm. Ha! tøsen tror att hon ska bli kænd. Nææsta steg ær væl att hon ska vara med i pariadise hotell också.
idag ær det tydligen cupfinal hær i norge. Om jag har førstått saken rætt så ær det ungefær som allsvenskan finalen. fast norska. varenda kotte går omkring med blå-vita halsdukar eller møssor. undra vilket lag man ska hejja på nu nær man tydligen ær norsk?
I onsdags føll den førsta snøn øver oss i Oslo. och før førsta gången sedan jag hade overall på mej blev jag lycklig nær jag såg snø.
Jag slutade jobba på kvællen så det var alldeles mørkt och alla lampor løs och det snøade. och fint var det! Jætte fint! Jag tror att den hær vintern kommer att bli bra!
Nu ska jag jobba!

JONNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0