....

Hejhej!
Sitter här, har precis duschat, dricker mitt kaffe och kollr på Robins på internet :) roligt det!
Är trött idag, kunde inte somna igår, satt med datorn till tre fyra någon gång skulle jag tro, tur det att jag börjar två idag då :P men är åndå trött, och börjar känna mej lite lätt stressad :/ det är ungefär en trekvart kvar tills jag åker! orkar inte!

Idag ska jag ju jobba på Byporten, första dagen :) ska faktiskt bli ganska så skoj, hoppas jag. Jobbar till tio ikväll. Men en sak är jäkligt gött, jag har bara fem minuter till jobbet nu, på Stovner tar det iallafall en halvtimma, 40 minuter :/

Hahaha, när jag pratade med Mikaela förut berättade hon att på Tbanan imorse hade hon blivit så rädd så hon var tjungen att gå av o ta nästa Tbana. Det var väl någon pundare eller en alkis som hade tagit på sej en varulvsmask, o satt o skrek åt alla. Han hade börjat skrika åt Mikaela och gått emot henne, så hon sprang av:P klockan sju åtta på morgonen :P Den här staden alltså!

Nejnej, Nu måste jag kila, ta på mej mitt ansikte och kamma håret!

Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0