Ensamtid!

Hejhopp!

Kom nyss hem från jobbet och la mej direkt i sängen, skönt det. Mikaela o Jonna är på bio så här hemma är det tyst och lungt som i graven, skönt det med!





Nu är allt fixat så att jag kan åka hem på torsdag :) jag längtar så at jag spricker tror jag :D ska bli jäkligt gott faktiskt! träffa Tobbe som jag saknar så :)
Och imorgon MÅSTE jag hämta ut mina tågbiljetter som jag helt hade glömt bort, farligt det!

Fan jag måste hitta på något nu, måste njuta lite utav min tid själv här i lägenheten, det händer inte alls för ofta. Mikaela är väl hemma om en halvtimma eller något sånt.
Får nog bli en kopp te och en cigg :)
Höres imorgon!
Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0