EN lördag ska man tvätta

God Morgon gott folk!

Idag är en viss tjej ledig, en väldigt glad o go tjej om jag får säga vad jag tycker, jo men det är ju jaaag! Idag hade jag tänkt att inte göra ett piss, bara slappa, men ikke, det blir städning och tvättning. Jag har verkligen inte lust, men, jag har inte en socka som är ren vid det här laget. Tänk Jonna den jäkla kyxbruden som har tvättmaskin i badrummet, fan det vill jag oxå ha när jag blir stor! Här frå man bråka om korta(cirkus tre timmar)timmar i tvättsugan med sura grannar! som inte bryr sej om någon annan har satt upp tvättid, för här går flk bara o tvättar när dom känner för det och skiter fullständigt i att du tvättar. Varje gågn jag har tvättat sen jag fyttade hit har det vart något där nere. Hata!!

Nä, nu ska lilla jag koka mitt kaffe, gå på toa och sen börjar min härliga tvättid.

Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0