Det går inte att stressa vettu!

Good Morgon!!

Eh, jag ställde nog klockan för tidigt, för här kommer jag hinna sitta en sisådär 40 minuter :P höhö.. men men, det gör inte speciellt mycket, hellre lååång tid på sej än att stressa röven av sej. Hatar att stressa, är absolut ingen stressmänniska. Så som Mikaela verkar vara, jag tror att stressa är hennes lilla spänning i vardagen :/ Typ den där lilla extra kryddan.
Näfyfan, det är verkligen ibland det värsta jag vet :) Så jag brukar surt ställa klockan väldigt tidigt när jag ska gå o lägga mej, men vaknar myyycket gladare när jag tänker på så mycket saker jag kan hinna med innan jag ska till jobbet. Så som en dusch,(en lång en) fixa trynet och även burret(detta gör jag jätte fort, så att jag får en jääääättelång frulle), sedan äter jag frukost och leker med min bästavän, nämnligen herr dator :) Jo, jag dricker många koppar kaffi också! Det får ej glömmas att nämna!
Nä, så stress är inget för mej! Som jag brukar säga(läs: skrika) till Mikaela när hon ibland försöker stressa mej, "Mikaela, Att stressa kan förstöra en hel jäkla dag för mej"!! Då står hon där som ett fågelbo.

Nä, nu ska jag äta min påsmurt och dricka upp mitt kaffi och gå ut på balkongen för en nypa frisk luft ;)






SkÅÅÅl buksvågrar!!!!


Puss&Kram Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0