day and night

halloj alla kära läsare :)

nu har jag precis tryckt i mig indiskt, chicken tikka blev det..
idag har det inte blivigt många knop, vaknade upp hos wissam runt halv tolv, sen har jag bara legat på soffan tills nu typ, måste börja städa lite här hemma.. boooring!

behöver ju inte dra något om gårdagen, jennie o jonna har skrivit om det i inläggen under..
men en jäkla bra kväll blev det iallafall :) fattar inte hur jag kunde hålla igång så länge, gick ju upp 05.30 för att jobba, sen börja dricka o gå till sängs runt sju på morgonen dagen efter :S äh, man måste ju få leva lite också!

Wissam fyller ju år idag, så vi firade honom i natt, ja o emmie köpte en shot till han med tabasco i, den gilla han allt ;) jag köpte även en jätte fin skjorta och en plunta till han som han skulle fått idag, men kunde inte hålla mig så han fick det igår :P

ne nu ska jag nog börja plocka lite, orkar inte, men måste!




ikväll blire och kolla på Heartbreak Hotel

/m.G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0