Dator i golvet!

Godmorgon!
sitter här med ett stort glas mjölk och någon konstig trekantig, men god smörgås.
Hamnade på någons blogg och denna person på bloggen hade lagt in en film från youtube, Michael Jacksons spöke hette den. Så jag slog på den o kollade. Låg i sängen fortfaranade, trött o jäklig. Rädd som fan blev jag, tappade datorn i backen, Och arg på mej själv blev jag, hur kunde jag vara så lättlurad? ÅH, jag hatar verkligen o bli så rädd som jag blev.
Kolla själv på den :P




Idag börjar jag jobba tre, och jag har redan slöstat bort mååånga timmar på datorn ist för att ta vara på mina lediga timmar. samma jäkla visa varje dag! trött blir jag!
Åt en sån sen frukost också, så nu kommer jag ju inte bli hungrig innan jobbet, och då orkar jag ju inte äta den goda lunchen som Cherie har förberett åt mej. Fan, jag som var så sugen på lax, som jag har ätit i typ tre dagar i rad nu :P Men jag älskar verkligen lax, i alla former också. Gravad, rökt, kokt, stekt, grillad.. ja det bara fortsätter :P Lax är något som jag hade valt att äta resten av mitt liv, om någon nu hade ställt den frågan till mej, och kanske hotat mej med en pistol :P

Igår fick jag köpt mej mina underkläder. sprang in på lindex, fem minuter senare hade jag en full påsen, med trosor och sockar för fyra hundra. och då handlade jag billigt. tre för två osv. Gött, nu behövs inte det göras på ett tag iaf! :)


Byebye Jennie

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha...du e alltför go du kussen! Men den var VERKLIGEN scary! :P

2009-11-25 @ 10:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0