Dagens ros går till mej!

Hej hej hej alla läsare!
Idag har varit duktig ska ni veta! Slutade jobba 15.00. när jag kom hem kände jag en svag lukt av sopor och i köket såg det ut som ett bomdnedslag, så det var bara att sätta på spotify i bott och på med dom gula handskarna för att sedan sätta igång. Jag började med ugnen som tydligen ingen hade haft tid att städa innan vi flyttade in.När jag var färdig med den en och en halv timma senare, gick jag ut med alla sopor i hela lägenhetenplus några kartonger som blivit stående i ett hörn. Tog en liten en och sen in för att fortsätta med disken, golvet, bordet och allt annat som finns i ett kök.
När jag var färdig och kände att jag borde ha en eloge för att ha gjort ett så bra arbete belönade jag mej med att ta ett bad.  Det blev tända ljus, ansiktsmask, lugna favoriter och hela baletten. Jag utser förövrigt Jonathan på spotify till världens mest jobbiga person. För att jag inte vill betala 9.99 pund i månaden måste jag och så många andra lyssna på hans röst mellan varannan låt. mycket jobbigt, men jag antar att man måste blunda för problem som dessa.
Efter badet när jag i full gång med att smörja in hela mej med body lotion ringde min skype. Det var Mikaela som undrade ifall jag ville komma hem till dom på en kopp kaffe och se på "Mammas pojkar". Självklart tackar ju inte jag nej till en gratis kopp kaffe och att få se på svenska tv4.
Så nu sitter jag här i mitt fönster och känner mej renad ända in i själen och som en ny människa och ska om en liten minut traska iväg.

Dagens låt idag: Beyonce - sweet dreams


Tack för mej /Jonna

Kommentarer
Postat av: mamman

vad gullig du är där du sitter. Och jätte redid. Älskar dig.

2009-11-12 @ 20:14:49
Postat av: Ze roomie

En veldigt flink jenta som bor vegg i vegg med mig :D

2009-11-12 @ 21:39:24
Postat av: Lisa

det har vart "dagens låt" för dig i flera veckor nu jonna! :D

2009-11-13 @ 03:01:14
URL: http://ivanligordning.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0