Dagens låt

Jag kan inte ha VLC på min dator. det är tydligen en spärr eller något som gör att det inte går att ha, det bara hackar. Så nu har jag ett ultimatum, antingen så struntar jag i att ha windowvlc och får leva ett datorliv med windows media player. eller så tar jag chansen och raderar media player och laddar ner vlc som jag inte vet om det kommer funka då. men tänkt om jag skulle ta den chansen och detta inte fungerar. då står jag där sen och inte kan kolla på film alls. när jag tänker närmare på det så är detta en risk som inte jag vågar ta. jag tänkte att våran allas kära jennie ska ta ett snack med sin pojkvän i vänersborg och kolla vad felet kan va.
jag kom på en sak förut när jag lyssnade på lite musik.
Jag ska börja med "dagens låt" här på bloggen (och tycker att jennie och mikaela också ska göra det)
Dagens låt är en låt som man väljer ut varje dag, en låt som man kanske lyssnar lite extra på den dagen eller kanske bara vill hedra för dagen. jag ska försöka göra det varje dag men är inte säker på att jag klarar detta. men ge det ett försök är något som jag ska.

Så dagens låt denna dag är Lady gaga - Bad romance

Kommentarer
Postat av: LOTTA

vadå DAGENS LÅT :$ för mig är det årets låt HAHHAH den går fortfarande på repeat hos mig ^^

2009-11-12 @ 16:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0