Bloggtorkeri!

Hej Hej Hallå Dagboken! (som Bert sa)

Har nu duschat, fönat håret o sminkat mej. ska åka till jobbet :)

Eh, jag vettefan vad jag ska skriva om... typ bloggtorka.. skoj! jag som tänkte "att här har jag tjugo minuter kvar innan jag åker till jobbet, då slänger vi in ett jädra långt och innehållsrikt inlägg" Men ikke.. jaja det är sånt som händer.

Kan ge dagens låt tips iaf :) Och det är Melissa Horn med "Jag kan inte skilja på" Den é go den (på bre göteborgsdialekt)

Har suttit och jagat tågbiljett till när jag åker hem. för fan inte bussen mer, så jäkla jobbig. går bra o ta den tillbaka till Oslo men ikke här i från. bara jobbigt. Men en tågbiljett kostade bara 199 kr om jag bokar nu snart. Men det värsta är att jag kan inte boka nu snart, för det första så har jag inga casch, vet ej vilken dag jag ska åka. Men vet att jag åker hem om tre veckor. Först åker Mickis hem och helgen efter kommer jag :) Lääääääägtar! om man säger så ;D



Puss&Kram Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0