Ben & Jerry var här, men dom gick!

Hojja!
Sitter nu o kollar på djävulen bär prada och är mätt, väääldigt mätt. Har ätit glass, Ben & jerry för att vara exakt. Det blev en med fudgebrownie och hallon, gottgottigottgott! Åt den till näst sista avsnittet utav ensam mamma söker som jag fick kolla se på datorn, eftersom vi inte har svenska trean, och då fick jag vänta till kvart över nio, när det egntligen börjar åtta! men, fyfään vad bra det är asså, jag blir lite lyckligare efter varje avsnitt. allt är så rosa och ballad så att det finns inte. Det är nog det tjejigaste jag gör, kollar på ensam mamma söker :P Det borde komma ensam pappa söker också, för tänk det finns sånna med! ensamma pappor alltså!

Helgen blev faktiskt rätt lugn, och det var skönt! Låg i sängen vid halv ett igår. Vi vart hos Jonna och hennes kamrater. Satan sicken lägenhet. Sån vill jag med ha! urtjusigt, som jag brukar säga :P Nämen, vi satt i soffan o drack lite öl och åt svenskt godis :) Det blev en massa tjöt om jobb(eftersom vi alla jobbar på Bakeriet;P), och annat. Men sen blev jag så jäklarns trött ska du veta. Då var det bara att dra på sej pjuxen och traska hemåt igen.

Idag har jag och Mikaela ägnat Söndagen åt städning, diskning och tvättning :) känner mej lite redig om jag får säga det själv! Sen slängde jag ihop en risotto med köttfärs till mej o Mickis(Ännu duktigare kände jag mej där). Men hon tog ju efterrätten före middagen, den ärthjärnan. En STOR kanelbulle och en iskaffe :P Hon är allt lite wrong hon!

näfyfan här kan en inte sitta hela kvällen! får göra något vettigt nu, typ borsta tänderna eller liknade!

Jennie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0