bara lilla jag igen!

hejhej.
lite lätt bakis idag, men ingen fara på taket!
När jag kom från jobbet igår satt pappa, cherie och thorre och drack för fulla muggar. det stod sprit, öl, vin och slödryck på hela bordet :P Så det var bara att dricka min starka grogg som pappa blandade åt mej och sen hoppa in i duschen. Sedan kom marko. Och sedan tog vi taxi till yayas för en sen middag och goa drinkar. Pappa och Thorre kom på någon jäkla skit, Dräparen kallade dom den. Baileys och gin med krossad is. hahaha fyfan! Jag blev lite fuller när vi satt där, men sedan när vi skulle gå vidare till någon annan pub blev jag nykter. vi var nog ute till två tiden. Sedan vart det sängen och godnatt.

Nu sitter vi här efter en hotellfrukost a la Cherie och kollar på skidor på ettan. Idag blir det inte mycket gjort från min sida kan jag lova!



Pappa efter i fredags.



Pappa & Thorre på Yaya´s



Cherie & Marko







Pappa & Servitrisen :P

Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0