Bakis & jäkligt skakis!

hejhej.
sorry att jag har vart tyst hela helgen. men har haft mycket o göra, och ingen speciellt lust o blogga.
Men nu sitter jag här ändå. Idag är det Söndag och jag är bakis as hell. Har vart inne och kramat toaletten några gånger, inte bra!
Igår när jag o tobbe kom hem hade jag slängt mej på golvet i mörkret och spytt på golvet. Tobbe tänder lampan, och där sitter jag och säger mej låg och ledsam röst : "Jag visste inte att vi var hemma än". Först var tobbe arg, för han fick ju torka upp skiten, men sen började han skratta år mej. Sen slängde jag av mej kläderna(jag hittade byxorna i vardagsrummet, tröjan i köket o resten i sovrummet imorse) för att sedan dyka ned i sängen och snarka det högsta jag kunde.
Det var skoj igår, vi satt först här en stunf sen gick vi hem till malin o drack och sedan kom killarna med limon så åkte vi på någon fest i Uddevalla. mer kommer jag tyvärr inte ihåg, då jag hade somnat :P

Idag är jag sugen som fan på tacos, men det ska vara så jäkla jobbigt o göra det bara, jag vill ha någon snabbt o enkelt idag. vi får se hur det blir...

nu ska jag lägga mej ned igen och tycka synd om mej själv!!
Jennie

Kommentarer
Postat av: lottaaaa

hahaha stackars tobbe ;p först spy sen snarkningar hhaha ;D

2009-11-30 @ 13:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0