Alla dessa människor som bara ska förstöra för en hela jävla tiden!

Gaaah! Shit vad trött jag är på att bo med en portelefon!!!!! inatt igen var det någon som ringde, förra helgen likaså, då var det någon som ringde tio till tjugo signaler, och jag skulle upp vid sju för att jobba på lördagen. Och jag är så trött då, så varje gång jag hörde en signal så tänkte jag "kommer det en signal till så går jag upp och skriker i telefonen" så kom en till, och jag tänkte likadant denna gången oxå och gången efter det och efter det osv. tills det tills slut slutade ringa och jag ligger klarvaken och är arg så att jag kokar och ångrar att jag inte gick upp och skällde ut denna respektlösa person!!
Som idag, har det ringt hela dagen från och till men varje gång jag svarar så är det ingen där. Blir lika arg som vanligt och måste ha någon att skylla på. Jag looovar att det är pakistanierna som städar trappen nu, eller vad fan dom gör. Har fått dela en pytteliten hiss med dom hela morgonen när jag ska ner o tvätta.  och röker i tvättsugan gör dom oxå, Bland mina nytvättade kläder, jag såg dom. och dom förstår inte vad jag säger! Inte ett ord på norska kan dom. Jobbigt!! Så luktar det äcklig toarent i hela trappen. Får sån jäkla huvudvärk.
Herregud vad arg jag är idag! Och det är min lediga helg som massor av folk redan har förstört!
Just det ja, en till som jag hatar, äckliga pundar kärringen som bor över oss som inte kan sköta sin äckliga jäkla tvätt!! tredje gången som hon tvättar på MIN tid, och sedan inte kommer o hämtar sin tvätt. Så idag tog jag hennes pisseblöta tvätt och slängde i en hög och sedan tog jag hennes torktummlade kläder(90-tals stringtrosor) och slängde med dom pisseblöta på golvet! Mohahaha(elakt skratt) Må hon brinna i helvetet med alla andra som gör mej arg!

Jag fattar inte vad jag har gjort för fel! vad har jag gjort för att förtjäna en sån här ledig och arg lördag? Jag vill vara glad och njuta! Men det går inte! I svergie är man inte sån här mot varanndra, där visa folk respekt emot varanndra, hejar och är snälla(oftast iallafall)
Nu låter det som vanligt som att pundarkärringen över oss har krig, det bonkas, det skriks, det rammlar saker i golvet osv. Jag säger bara ORKA!!! jag trycker nu inte mina hörpluppar och slår på en film på datorn, så att jag slipper alla tjuvringare, pundarkärringa som inte kan bete sej osv.
HEJDÅ!!

(skönt att få avreagera sej lite :P)

Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0