All kärlek är bra kärlek

All min kärlek går till mitt ansikte, som just idag bestämde sig för att inte fungera. kom hem från jobbet med tre nya bölder i ansiktet. En mellan ögonbrynen, en på ena kinden och en på andra. Jag ska låta dom mogna lite sen ska jag ta död på dom små jävlarna.
Jag fick byta tid med Ida på onsdag så jag skulle hinna med 15.45 bussen hem. gött mos! så nu är det bokat och klart! på onsdag kommer jag med full packning och ett glatt humör.
resten av min kärlek som finns över går till norge för att det inte är olagligt att tanka film, serier och musik i detta underbara land. Jag har precis laddat ner The hills seo 5 och 6, the ugly truth och the proposal plus att jag även har gossip girl seo 2. så nu har jag att göra hela natta! plus att jag har något super bra att titta på när jag åker hem! kan inte bli bättre!
Återkommer senare!
kyss Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0