uhhhhäh

kom nyss hem från strippklubben blaze, vi kom en alvtimma innan dom stängde så vi missade nog det roligaste. men fan, det var lapdance här o detvar lapdance där. heat jäkla nakna brudar som står o omar sej mot en snubbe. jonna tog lite kort till bloggen, men ikke, enujtav snubbarna som just i tillfället blve svättig o nervös, kallade på en vakt som sa till jonna att radera varennda bild fgrån ikväll.

just nu känner jag att jag hatar mcdonalds över allt annant, jag står ikö en halfvrimma nästa, bråkar med en jäjkla tattarbrud om vem som strod först i kön(JAG) köper min mat för över två hundra spänn(NORSKA), halvvägs hem går påsem sönder o all mi  jävla mat ram lar ut på backen! så jävla skoj,jag hade 100 meter hem från mc! fyfan. aldrig mer. jag är aå jäkla sne nu asså. hungrig o tvär, det är jag det! någon om kan numret till mc så ska jag klaga på påsarna!

Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0