tvåtusentio

då kom man upp till oslo igen då, ledigheten har gått alldeles för snabbt.. men skönt har det allt vart :)
kom till lägenheten för en stund sen, bussresan gick kanon, kollade för det mesta på desperate, och lyssnade på min ljudbok, så snabbt gick det :) har packat upp min väska nu också, skönt att jag tvättade upp allt hos pappa, hade inte orkat/tid för det i morgon, för då är det en stor dag, ska upp tidigt för "early coffe" hemma hos wissam som jag inte träffat på en och en halv vecka nu, kul ska det bli, efter det ska jag köpa alkohol, sola sen hem och fixa mig för att senare möta upp wissam och dra vidare till jonna där det blir nyårsfirande för heela slanten

adjö gott folk!
/mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0