TråkTisdag

Hejhej.
Idag är det jäkligt fint väder, men kallt som fan! och jag har en mattvättar dag idag :/ låter skoj! och är skoj! :P

Jag längtar hem, hem till sverige som fan! hatar egentligen att åka hem till sverige, för det är då jäkla jobbigt att komma tillbaka till oslo. Jag saknar verkligen allt hemma nu, men mest lilla tobbie :) usch, det är jobbigt. men imorgon känns det nog bättre igen. och sen så är det typ bara tre veckor kvart tills jag åker hem igen ändå, och då stannar jag hemma i typ två veckor :) aaaah! ska bli så jäkla gött!

Tänkte slänga in lite bilder från helgen, typ när jag, Anna, Lotta, Emelie och Malin hade tjejkväll och på Lottas så söta Chihuahua Wilmer :)


Lotta&Malin


Anna


Emelie


Lotta&Emelie


Lotta&Jennie


Anna&Lotta


Wilmerpluttinutten

/Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0