teknik freak

Jennie, var du full när du skrev ditt senaste inlägg eller? stavfel och osamanhängande. Du får ju tänka på att folk ska förstå vad du skriver om här i bloggen, och vad har vi sagt om långa inlägg, två korta är bättre än ett långt. Vårt motto, glöm aldrig det! Men jag tycker om dej ändå även om det kommer stunder då jag behöver läxa upp dej.
Från Jennie till Jonna, Det var ungefär en månad sedan jag skaffade min underbara dator och igår pajade hela skiten. Men teknisk som jag är lyckades jag laga min lilla älskling. Tror jag iallafall. Det visade sig att allt var Skypes fel så nu är skiten väck.
Ska nu kolla ett avsnitt eller två av gossip Girl och sedan storstädning. Mycket nöje
MVH Jonna

Kommentarer
Postat av: Lisa

hahaha! "och vad har vi sagt om långa inlägg, två korta är bättre än ett långt. Vårt motto, glöm aldrig det" fan vad jag gillar dig jonna :D

2009-12-10 @ 04:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0