Tavlor med grisar på!?

Onsdag och det är snart dagsför kontraktskriveri! ska bli gött, då vet man lixom, det är våran! :)

idag är det bara 12 dagar kvar tills jag åker hem :) och det är bara en ecka kvar tills pengarna rullar in. iår blir det faktiskt blir det inte så mkt julklappar till folket, ska ju faktiskt spara pengar till lägenhetne, men lilla plutten tobbe ska allt få sej en lite liten julegave ;) men det är svårt att köpa något till pojken som har allt! den jäklen, jag önskar att han var fattig och snål, så att han inte skulle haft att han har. då hade det vart mycket enklare :)

imorgon är jag ledig, första gången på en vecka, ska bli frukansvärt skönt! då ska jag gå på Obama jakt, han ska ju tydligen vara i stan imorgon, tänk er, ett kort på honom i bloggen! hade inte det vart något?

Mikaela är så rolig, igår pratade hon om hur det ska se ut i våran lägenhet sen, och frågade mej : "du, hos oss ska det vara fint va? inte coot? du vet, du behöver väl inte köpa några konstiga saker till lägenheten, såsom du skulle kunna göra, typ en stor tavla med en gris på o sätta över soffan". hahaha hon är nog lite orolig över min smak här :P
Nej jag lovar Mikaela, ingen tavla med någon gris på, det ska inte vara coolt hemma hos oss, utan fiiiint :P

Oj detta är det 200e inlägget :D
Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0