Sova nu.

Nu kom jag hem från barnpasseri. det blev sjuhundra i plånboken, gött det, när man vet att Jonna o Mikaela är ute o bränner pengar, är jag hemma o tjänar pengar :) plus att jag såg vad jag får i lön den 16e, mkt bättre än vad jag hade tänkt mej, jag blir en richbitch! nä en annan dag är det min dag att bli full o jäklig, men inte idag och inte denna helg, jobbar imorgon och på söndag.



Lilla Anton som var så snäll, behövdes ju inte ens passas. han somnade på min axel direkt efter Mette gick, sen
sov han hela kvällen :P

Jennie

Kommentarer
Postat av: Pappa

Din lilla pappa ser dig!

2009-12-05 @ 00:57:19
Postat av: Cherie & Heidi

ni måste bara kolla denna linken! urgulligt :)

2009-12-05 @ 01:05:19
Postat av: Anonym

alltså denna linken :)

http://www.metro.se/2009/12/04/8711/forvanad-kattunge-drar-miljonpublik/

2009-12-05 @ 01:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0