Snösnösnö

Godmorgon godmorgoooon!
Endast en dag kvar, sen är det julafton, konstigt. När man var liten gick hela December så jäkla segt, man räknade ned och man kollade på den dära jäkla julkalendern. Nu när man har gått och blivit lite äldre och lite(jag sa bara lite)klokare så springer bara Decembermånad förbi. Känns som om det var igår det var den förste.
Igår var jag och Tobbe hemma hos hans mamma, mycket prylar där asså! Man fick vara försiktig när man skulle vända sej så att man inte drog ner någon liten porslinskatt.
Vi åt iallafall julmat och fick julklappar, jag trodde bara att Tobbe skulle få, men jag fick mer än Tobbe :P haha!
Fan vad det började snöa här igår då, det bara öste ner snö, vi fick väl en 15 centimeter mer snö.
Nu är det kaffekoknig och mys i min nya morgonrock(som jag var tvungen att ta med till Sverige, fick ont i hjärtat över bara tanket att den skulle få vara kvar helt själv i den stora staden :P).
Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0