Reklamfilm..

hej och hopp!
Idag har jag vart ute på bygdöya och spelat in en reklamfilm som ska visas här i oslo/norge i februari, kulkul! Jedrans vad snygga killar som jobbade med filmen, jag höll på att dö!!

När jag kom ut till bygdöya så kom en utav killarna och hämtade upp mig vid busshållplatsen, och körde mig till "inspelningshuset" men där inne kunde vi inte vara eftersom dom höll på att provfilma hela tiden så dom hade satt upp ett stort tält med en värmepump, så lite varmt var det allt :) fanns också kaffe, te frukt o massa mat :) en kul dag var det!

Halv sex ska jag bege mig till Friday´s och möta upp cherie i baren för att senare käka god mat :)


Jag o Andrea :)

/Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0