överdrivetmedsnö!!

Oj, har inte bloggat på tre år känns det som, men men jag lever iaf :)

Just nu ligger jag hemma sunningen hos min kära fader.. det har varit hårda dagar nu när man vart fri från jobbet, skönt att bara ta det lugnt nu innan jag drar upp till norgelandet, men det blir ju bara lungt i några dager för på torsdag så smäller det ju till igen för då blire party hos Jonna och co! ska bli kul!

ååh, förut när jag skulle ta bussen från kampenhof så går den såklart inte upp för mördar-backen i sunningen, så det var ju bara att traska uppför, fick sällskap av en äldre kvinna vi pratade hela vägen så det gick allt snabbt, fick tillochmed hålla i varandra så vi inte skulle ramla :P

ne nu ska jag förtsätta och mysa med mitt te i soffan och alla tända ljus! :) kan inte bli bättre här i sunningen plus att pappa är försvunnen och inte ska hålla på o jobba sig..


nu är det bara en månad kvar till inflyttningen! längtar som en galning!

/Mikaela




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0