oj oj oj då!

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. "søg du också kuk på toan ditt luder"
Den satt som handen i hansken.. Men nix det gjorde jag inte. Det ær inte riktigt min grej att gøra sånt. Jag dansar hellre..
Nog om arga læsare. Idag har jag jobbat hæcken av mej på steen och strøm, norskarna vill ju också ta sig en kopp kaffe såhær i jul hysterin.. Bara två dagar kvar tills jag åker hem, och jag længtar något otroligt ska ni veta. ikvæll nær jag kommer hem blir det julklapps inslagning  før hela slanten och sen fort i sæng så att morgondagen kommer till mej snabbare.
Nær jag kommer hem till svea land kommer jag kunna skriva på bloggen jætte mycket. så håll ut kæra vænner och fiender!
Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0