Obama och polisjakt!

Vilken för jäkla bra kväll måste jag säga! Först Obama live, bilderna blev dock inte så bra men jag fick iallafall vinka på gubben och se honom. Efter Obama kommer minst tio polis bilar farande med blåljus och efter det strömmar det på med ännu mer. Minst 50 polisbilar med blåljus bara susar förbi oss och nyfikna som vi är la vi bena på ryggen och springer efter. När vi förföljt bilarna en stund kommer vi fram till Amrikanska ambasaden där alla bilarna står uppradade och stoppar upp tre hela gator. Vi spekulerar och kommer fram till någon måste ha ringt in ett hot till ambasaden..
Nu är vi hemma hos mej allihopa och jag är så uppe i varv så detta kommer jag aldrig att glömma!
Här gött folk kommer riktiga bilder på Barack Obama. Se och njut


Titta under GRAND




Här vinkar han med frugan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0