Nysnö och strålande sol

Det är så fint väder ute att jag bara vill ut och traska. Men det får vänta, först måste jag skriva några rader här, kolla det senaste på fejsbok, pudra näsan, ringa alla mina två vänner i den här stan och sedan ta en liten en.. Påtal om rökandet, jag ska ju sluta nu efter nyår. och jag har redan nu trappat ner som en galning. har inte rökt mer än tre cigg per dag. och det är inte dåligt. Detta kommer jag allt klara galant. imorgon åker jag tillbaka till norgeland. Den gångna veckan har gått skrämmande fort. kan ju hoppas på att Januari, februari och mars också går så fort så att det blir sommar snart.
en till sak om rökandet, om jag skulle kunna lägga undan 83 kr varannan dag (pengar för en cigg paket i oslo genom så mycket jag röker) så skulle jag innom väldigt kort ha min jorden-runt-resa. Någon som vill följa med mej på den resan?
nu ska jag ringa vän 1.
Hej då!
Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0