Ni borde skämmas!

Jennie och mikaela! Att ni inte skäms! supa sig full på Jesu-födelse! Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga. mer än att jag hoppas att ni hade kul.
för min del blev det en lugn jul, sov till Kalle Anka och fick många fina julegavor. t.ex vinglas som jag hade önskat mej, men dom var så fina att jag inte vet om jag vågar använda dom. En till del till min kollektion av tex-mex paket, detta innehöll en bräda med fyra skålar. För er som inte vet. Jag samlar på ett Tex-mex paket med en massa olika saker till som är designat av björk-forth. Jag fick även lite presentkort, twilight böckerna och kokböcker på olika juicer, smothies och veggi retter, och så fick jag lite annat smått och gott.
Dagen efter jul blev det utgång med vår allas kära Sofia Roslund. Det var trevligt med mycket fylla i vår lilla stad! imorgon åker vi till Värmland för att hälsa på gubben på månen, aka min morfar! och även jennie och mikaelas morfar.
Jag återkommer efter vår lilla resa dit!
Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0