moneymoneymoney

Fan vad jag hatar Norges alla minibanker, dom är konstiga! igår när jag tog ut pengar så sket jag i att ta ett kvitto, men då stod det på skärmen att jag hade niotusen kvar, och jag fick världens jäkla råångest! har jag bränt sjutusen på fyra dagar?! igår när jag kom hem från krogen satte jag mej på fyllan med miniräknare och papper. OCH det kan inte stämma att jag bränt så mkt pengar. Och det gör det inte heller. det står alltid någon konstig jäkla summa där. och jag vet fan inte vad dom siffrorna betyder. men niotusen har jag iaf inte bara kvar :D

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Hahahha :S fyyyyy!!!

2009-12-19 @ 15:26:29
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0