Min kariär började igår.

Mikaela ska bli känd genom tv och reklamfilm, jag sattsar på old fashion och ska bli känd genom radio. Igår blev jag stoppad när jag gick på karl Johan, det var en lång och smal kille som ville att jag skulle berätta om vad jag tycker om hacking. Korkad som jag är förstod jag inte att jag skulle komma med på radio. Jag trodde att det var ett fint litet skolarbete som killen gjorde, så där stod jag och skrattade och skojade och rökte, ja, jag rökte, rakt in i micken rökte jag. Efter intervjun var jag ändå ganska stolt över mig själv. Jag tyckte att jag hade svarat moget och eftertänksamt på alla frågor. Dock missade jag min ljuva stämma på radion pga jobb. Men jag är säker på att det inte var något att klaga på!
Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0