Måndaghelaveckan

Shit vilken kväll det var i Lördags! Jag slutar jobbet går hem till Jonna för att Moster o Jörgen var där, så jag drack en kopp med dom. sedan åkte dom hem, då jag o Jonna kommer på att vi är lite, men bara lite sugna på dra några öl. Rasmus o Niklas kommer hem med öl. Vi käkar mat och jag går hem o gör mej iordning. mikaela ligger bakis som ett as här hemma och vägrar följa med till Jonna. Vi dricker lite öl, sedan kommer mikaela iaf. vi åker hem till Wissam, där det är fest, vi åker till Quadiz, sedan drar hälften till The Villa, häflen åker på stripplubb, men dt var bara jag o Jonna som var där:P Jonna får skäll utav en naken strippa för att Jonna tog kort på henne. Vakten kommer, en stor o svart en. Vi måste radera korten när han ser på:P hahaha. sen vid fem tiden var jag hemma igen. Galen kväll, som vanligt i Oslo!

Idag är det Måndag och en ny arbetsvecka! men nu är det bara två veckor kvar tills jag åker heeeeeeem :)

Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0