Lördag

godmorgon godmorgon!
Det blev ju fan fest igår, vi skulle bara hem till Wissam o dricka någon öl, men ikke. det blev fullt pådrag. fast inte så sent då, som tur var eftersom det är en dag i dag oxå, fest asså!
igår virrade jag runt i hela Oslo, jag var fan överallt bara för att Tobbe ska få sej en fin julkapp. Jag skämde ut mej oxå, jag gick in på Carlings och sa till killen som jobbade där att jag var ute efter en julklapp, och frågade vad jag sa, jag sa, jag sa en gång till, och han fattade inte, då fick jag säga att jag ville ha en julegave, ochx då förstod han. han började skratta som fan och ropade på sin jobbakompis och skrek ut i hela butiken att julegave är julklapp i sverige, och dom båda brast i skratt och tyckte att vi i sverige är ett roligt folk med ett roligt språk.. jag började muttra om att norge var en töntigt litet land det med :P Men tobbe fick sej en julegave, fast i en annan butik där dom inte skrattar åt mej :P

Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0