Lika som bär!

hejhej.
kom nyss hem efter en öl på karl-johan med Mikaela, Jonna, Rasmus och Emmie. trevligt värre! men det blev bara en, för klockan sprang iväg o vissa blev hungriga och trötta. Jonna fick ett ragg, ett 40årigt fyllo som tyckte Jonna var lik Aylar(Norsk porr/utvikningsbrud), och det är inte första gången jonna får höra detta :Pvi skrattade.

Idag blev jag glad, när vi skrivit på kontraktet på lägenheten, kollade jag mitt konto samtidigt, jag var beredd på en massa nollor eller något minus kanske, men ikke! det var pengar kvar, och mycket mer än jag hade tänkt mej :) så jädra gött! det är lite mindre än en vecka kvar till löning och jennie har pengar på kontot :)

Imorgon är jag ledig och då ska vi ta med kaffetermos till stan för att fota Obama när han vinkar till folket klocka sju :) blir kanske något kort på herrn om vi har tur :)


Jonna?                     Aylar?


Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0