Ledig med stort L

Så, nu vart hembiljetten bokad :) den 21 åker jag hem och stannar hemma i två veckor! Ni anar inte hur mycket jag längtar, det gör fan ont! Men nu har jag verkligen något att se fram emot, och det är bara 18 dagar kvar :) Dom dagarna kommer nog att gå jäkligt fort, för jag kommer jobba som en idiot nu i december, denna veckan jobbade jag två extra timmar i tisdags, en extra igår, en hel extra dag nu på söndag, så det blir lite mer än sex dagars jobb och nästa veckan och veckan efter det ser ungefär likadan ut :/ fast det är gött, det blir mer pengar till meeej och tiden går fort!

Nu ska jag upp ur sängen, kolla lite på paradise hotel som jag har tankat hem, för att jag missar det ju :P Sen blir det städa och dona för jag är leeedig idag(huh, nästa lediga dag som jag har är om sju dagar :/)

KYss Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0