Kort är bättre än långt

Jag skriver två korta istället för ett långt inlägg för att jag har fått höra så mycket snack om att folk inte orkar läsa när det är långt. ORKAR.. sen när blev folk för lata för att läsa?!
Jag kan vara världens tröttataste människa som någonsin vandrat på denna jord. Fast idag var jag värd en tupplur. Jag började jobbet 07.30 idag, så tidigt har jag inte börjat sen jag började jobba där.
Så jag tänkte att jag kunde vara värd en tupplur på någon timma. Men ack så fel jag hade. Jag råkade visst sova bort hela dagen/kvällen. från ca 17.00 till 22.30. Så nu kommer jag väl antagligen ligga uppe hela natten och glo på serier. typiskt. Nog om mej.  På lördag kommer mamma och jörgen till oslo för att lämna min älskade säng! Dom två är två riktiga guldgruvor, två pärlor som man brukar säga. Mamma ville att jag skulle maila en lista med saker jag vill ha från sverige. Så det ska jag göra nu. Det kommer inte bli en kort lista kan jag lova.
Jaja, god natt på er gott folk!
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0