kill me!

Kom precis hem från han! Ja, han den fina! :) Jag ramlade igår, så man kan säga att jag har fått ett exrta knä :S fy fan vad det gör ont nu.. och det värsta var att jag va helt spiknykter när det hände, skulle ju bara hem till jonna och dricka, tur att ingen såg! :P

vi satt hemma hos jonna och drack, det gick lite segt för mig var ju ganska så bakis.. senare på kvällen gick vi till wissam o emmie, där var ett jävla stort gäng.. Alla drog ut till Qadiz, men där var det så jävla mycket folk, kunde ju knappt röra sig där inne, jag drog vidare med grabbsen och jonna o jennie drog till en strippklubb..

Ne nu ska jag nog plåstra om mina knän och lägga mig och sova en stund för det behöver jag!
kort kommer nog komma in senare! :)
Adjö!




/Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0