Kära medmänniskor!

Jag är kär! jag är kär i vår granne, petter på fjärde kan vara den finaste människa som har vandrat på oslos gator.
Han har tappat sina nycklar så han ringer alltid på hos oss så att vi kan släppa in honom. Och från och med nu är porttelefonen min. Stod ute och rökte förut och vem kommer inte då? petter på fjärde. Så idag har vi haft vår första konversation. Det hade kunnat gå bättre om jag inte hade sett så förjävlig ut som jag gjorde men men vi gjorde framsteg. Nu hejar vi inte bara längre på varandra, utan nu stannar vi och pratar. petter..

Jonna

Kommentarer
Postat av: Lisa Von Ode

shit, tagga ner jonna.. tænk om han skulle hitta din blogg, man vet ju aldrig :D haha

2009-12-10 @ 04:02:08
Postat av: sofia af roslund

Lisa det hade ju i och för sej varit ännu roligare ifall din chef hittade din blogg! ;-)

2009-12-11 @ 14:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0