jag såg skäggiga damen idag!

HAHAHAHA, Jonna, din mupp, dom två jullåtarna jag skrev om skriver du om i inlägget efter mej :P

Nu är jag hemkommen från jobbet, ska kila iväg igen, ska ju passa barn idag. då blir det idol o annan skit som går på tv skulle jag tro :) kunde det inte vart imorgon, då kunde jag tittat på robinson ist, mkt bättre :)

Idag kom det en kärring till jobbet som hade ett skäggstår på hakan som vart helt svart och jag lovar tio cm långt och lite självfall vart det på stråt oxå, hahaha usch. sånt ser man ju och drar bort om man hade haft ett sånt själv. måste vart lite smått utvecklingstörd :P

Jennie

Kommentarer
Postat av: Moste Anette

Va skäggstråt längre än vad jag brukar ha :)

2009-12-07 @ 19:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0