En spya och lite ångest tack!

Vilken jäkla rå fyla det blev igår. Vi var hemma hos mej och förfestade ganska så hårt. Sen drog jennie hem och jag och mikaela ut en  tur på byn. Vi hamnade på bar beint, en  lika glassig krog som stockholms stureplans krogar. Väl inne träffade jag Aylar Lie. som jag verkligen inte var lik i verkligheten. tjejen var ju en meter lång och gör dryg. krogen var helt ok, killarna sprutade champange och blev avsugna på toan av brudarna och jag och mikaela dansade som aldrig förr. när jag kom hem på natta hade jag tydligen spytt i toaletten, inget jag kommer ihåg, men men..
Nu är jag bakis som fan men jag har lyckats ta mej hem till jennie och mikaela för att låna en dator.
nu ska jag sova.
jonna

Kommentarer
Postat av: detdu

sög du också kuk på toan ditt luder? D:

2009-12-20 @ 21:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0