En snabbis!

Hela familjen fet ær hær och "fikar" hos mej just i detta øgonblick!
Jag var bara tvungen att springa in på kontoret och berætta om dom. En mamma, en pappa och två barn.
Pappa tjock ær så stor att han skulle behøva två stolar att sitta på. Hans mage hænger ænda ner till knæna på gubben. Och så måste han vagga fram istællet før att gå.
Den ena ungen ær så fet att om jag skulle sparka till henne hade hon ramlat framåt och rullat hærifrån. Fast det skulle jag ju sjælvklart aldrig gøra. Så nu sitter de dær ute och frossar i sig varsin stor kakbit och ungarna dricker cola light, som om det skulle hjælpa!
Men det ær deras liv och deras val, ingenting jag kan gøra något åt. Mer æn att tænka før mig sjælv,
Jag hatar tjocka barn!!!
Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0