De säger att jag skiter i allt, men det skiter jag i

Jennie och Mikaela, Mina vänner, vapenbärare och kusiner har ju redan berättat allt om våra fantastiska helg så det behöver inte jag göra. Men en sak har dom glömt skriva. Att Mikaela drar hem på "efterfest" med en kille kan hon ju skryta om. Men jag drog med mej tre killar hem på efterfest. Dessa skåningar.. Trevliga prickar dock tror jag att dom blev lite besvikna när jag tvingade dom sova på varsin madrass på golvet. Så det är inte så farligt som det låter!


Kung Karl-Niklas och Zonna dag 2

/Jonna


Kommentarer
Postat av: lagom, sliten sexg som jens

haha jag älskade madrassen... hade bästa livet tills ja vaknade! hur blev de med nyårsfesten du yra om?;)

2009-12-08 @ 18:12:26
Postat av: mamman

bra att du håller på dig :)

2009-12-08 @ 19:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0