Barnvaktare

God morgon!
Här sitter jag, nyduschad, käkat frukost och druckit min vitamindrink, pratandes med Tobbe via skype. Hääärligt det dära ;)
Idagär det den stora barnpassaredagen, och det ska firas med att...(trumvirvel) passa ett baaaaarn :P nä, skämt åsido, jag ska passa pappas väns barn, lilla Anton på typ 8 månader. så det blir blöjbytning och nappflaskematning skulle jag kunna tänka mej. Men vi får ju hoppas på att det lilla knytet somnar vid en sex tiden, då jag kommer, så kan jag sova jag med :) För jag är trööött!
Det känns konstigt att vara barnvakt, det känns sådär lite tonårsaktigt att vara det. Jag känner mej lite för gammal för att sitta barnvakt. men så vitt jag vet så finns det väl ingen åldersgräns? ;P nämen, jag var alltid barnvakt när jag var 14-17 år, då satt jag barnvakt åt lilla ida och emma i göteborg, och då, då tjänade jag pengar. dom var nämnligen rika, så satt jag barnvakt en helg, så fick jag tre-fyra tusen.Plus två-tre tusen för att hitta på skojiga saker med dom. Det var tider det. Bästa extraknäcket ever! men barnen växte upp och behövde inte mej något mer :P

Dags att föna håret och lägga på ansiktet!
Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0