Alltid redo!

Nu har jag packat klart med lite hjälp av min mamma som är en riktig hejjare på att packa ska ni veta. Vet inte hur hon bärde sig åt men vi fick med allt. Sicken tur. Om en timma bär det av till uddevalla för att sedan sätta sig på helvetes bussen till Oslo. Veckan i sverige har gått alldeles för fort. men men..
Imorgon smäller det med bomber och granater, Nytt år och nya tag. Jag har ju tre nyårslöften som jag ska försöka hålla. 1. Sluta röka, 2. Börja träna, 3. spara pengar. Så orginellt, hur många är det inte som har dom löftena varje år. Men jag ska banne mej klara det! Jah kommer hålla er uppdaterade om det.
2010 är året då vår blogg kommer gå till historien. Vi kommer ha så mycket att skriva om och målet är att få
10 000 läsare om dagen. Vilken baggis, det klarar vi lätt!
Kommer anagligen inte ha tid att skriva något innan nyår så vi hörs igen nästa år gott folk!
GOTT NYTT ÅR!!!
Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0