1:a December!

Jag sitter nu och dricker mitt nyinköppta chai te, och har tänt adventsljuset som förfullt håler på att brinna ner till nr 1. alltså dag 1 av den mysigase månaden på hela året! bara 24 dagar kvar tills julafton!
Igår sov lilla Mikaela hemma hos mej! Vi gick iväg till coop och köpte lite götta. Sen laddade vi ner Ice age 3 och DEN OTROLIGA VANDRINGEN! Välrldens bästa film, jag skrattade, grät och njöt. två hundar och en katt som ska rymma hem. gammel jycken Shadow påminner endel om Lisas hund Casper tycker jag. Fast dom kunde ju ha bytt ut peters röst, den var ju förjävla töntig!
Nu ska jag slänga i mej mitt te och springa iväg till jobbet!
Ciao Jonna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0